2011. január 16., vasárnap

Motorizáció - B125

 Néhány hete, egy hónapja Pappitonál került szóba a motorizáció. Akkor hozzászólásomban megemlítettem, hogy úgy néz ki itthon illetékes úriemberek fölvetik ama probléma megoldásának lehetőségét, miszerint hadd vezessen a pógár B kat. jogsival 125 cm3 motorizált kétkerekűt.
A felvetés megtörtént. Aztán az elvetés is.
Az elvetés valószínűleg azért, mert egy Jobbikos honatya kezdeményezte a probléma kivizsgálását, nem pediglen olyan, aki a jelenlegi hatalmi szerv alkalmazottja volna. Úgyhogy népi kezdeményezés címén a totalcar főszerkesztője Winkler Robi, aláírásgyűjtésbe kezdett, s reméljük, hogy bőven elegendő szignót szerez ahhoz, hogy az ívet aztán átnyújtsa az ogy. megfelelő szervének. Ha ez megtörténik, akkor a "tisztelt ház" kénytelen lesz megtárgyalni az ügyet már csak azon okból is, mert láthatóvá válik majd, hogy a magyar társadalmat erősen érdekli a téma, és csupán érdektelenség címén (mint a legelső, Jobbikos beterjesztés esetén) nem elvetendő.
Cikk és hozzászólások itt.

3 megjegyzés:

Atomreaktor írta...

Nem akarok belefolyni, mert nem értek hozzá és én nem is nagyon motorozom, de mondjuk negatív oldala lehet a dolognak a 17 éves friss jogsis májerek nagyobb motorhoz való juttatása.
szerintem nem ülnének át motorra nagyobb számban emiatt az autósok.

Gandalf írta...

Atomreaktor, nem olvastad el a cikket, amit megjelöltem. Ott leírják, hogy a kezdeményezés szerint az egyik feltétel a B-s jogsi minimum ötéves volta... És még számos feltételt szabnak, amik miatt szerintem feltétlenül működhetne a dolog.

Atomreaktor írta...

ááá teljesen igazad van, jogos :) mondtam, hogy nem akarok belefolyni :DD
akkor viszont én is támogatom az ötletet :)